14 Temmuz 2014 Pazartesi

Mary Lou ve Betty Lou Manizer

Herkese merhaba, 

Bugün sizlere Mary Lou Manizer ve Betty Lou Manizer ile ilgili görüşlerimi yazacağım.


Ürünlerin ambalajları çok esprili ve şık. The Balm tekrar alkışlıyorum seni.
Mary Lou harika bir aydınlatıcı iken, Betty Lou çok işlevli bir pudra görevi görüyor. 
İkisi de ışıl ışıl bir görünüm sağlıyor. Gelelim ayrı ayrı özelliklerine;


Benim şu sıralar sıklıkla kullandığım aydınlatıcı the Balm'dan aldığım Mary Lou Manizer. Harika bir renge sahip. Hem kalıcı olup hem de uygun fiyatlı olması kendisini daha çok sevme nedenim. Ben ürünü elmacık kemiklerimin üzerini, göz pınarlarımı ve kaş altlarımı aydınlatmada kullanıyorum. Cilde oldukça canlı ve sağlıklı bir görünüm kazandırıyor. Ürünün ambalajı her The Balm ürünü gibi, yine çok güzel. Ürünün ayrıca pigmentasyonu çok güzel, tozutma sorunu ile karşılaşmadım. Mary Lou'yu far olarak da sıklıkla kullanıyorum. Özellikle yaz aylarında ışıl ışıl harika bir renk veriyor.  Hatta ıslak fırça ile de uygulama yaptığımda daha yoğun bir renk verdi. Öyle de kullanabilirsiniz.


Betty Lou ise, Mary Lou'nun esmer kardeşi oluyor :) Benim yine çok sevdiğim bir ürün. Böyle ışıltılı çok amaçlı bir pudrayı kim sevmez ki ! Ürünün pigmentasyonu çok güzel. Bronzer olarak adlandırılmış ancak ben bronzer olarak kullanmıyorum. Genelde far olarak kullanıyorum, çok memnunum. Ayrıca allık olarak da kullanılabilir. Mat bitişli allıklarınızın üzerine hafif şekilde uygularsanız müthiş bir pırıltılı allığa çevirebilirsiniz :) Ürünü uygularken biraz fazla kaçırırsanız disko topuna dönebilirsiniz benden söylemesi. Her şey dozunda güzel. Ürün tozutma yapmıyor. Ambalajının aynalı oluşu da harika :) Ayrıca içerisinde paraben ve talk bulunmuyor. Teşekkürler the Balm.
Hoşçakalın

4 yorum:

  1. İkiside harika görünüyor :) Mary Lou Manizer özellikle çok güzel bi aydınlatıcı bende yakın zamanda almayı düşünüyorum.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. İkisi de çok kullanışlı, tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Teşekkürler :) tabii ki gelirim.

    YanıtlaSil
  3. Ikisinide severek kullaniyorum bende fakat acik tenli olmama ragmen favorim betty lou.

    YanıtlaSil