1 Temmuz 2014 Salı

La Casa de los Aromas ile 50 Kişiye Hediye !

La Casa de los Aromas ile Evinizin Havası Değişsin ! 

Herkese merhaba,
Ekoz Kozmetik yine bir kampanya düzenlemiş. Sizler için hediyeleri var. 



Hediye kazanmak için yapmanız gerekenler çok basit !

1-Öncelikle blogumu GFC üzerinden takip ediyorsunuz
2-Ekoz kozmetik facebook sayfasını beğeniyor ve sayfadaki 3 ayrı fotoğrafı paylaşıyorsunuz. Bu paylaşımları yaparken " Paylaştım, katıldım " gibi cümleler yerine daha olumlu ve güzel cümleler yazıyorsunuz.
3-Daha sonra Ekoz Kozmetik sitesinden "La Casa de los Aromas" ve ya "Nailish" markalı ürünlerden 1 tanesini seçiyorsunuz.
4-Daha sonra Ekoz Kozmetik İletişim sayfasına girip istenilen bilgileri mesaj bölümüne yazıyorsunuz.

Blogger olarak Kızılcık Şerbetim yazmayı unutmayın !

Daha ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

3 yorum:

  1. Slm gfc:tuba şanal
    https://www.facebook.com/tuba.sanal/posts/919571958069989
    formu doldurdum
    tuba şanal tubasanal77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. semra akcelep
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10204321037729989&id=1350626529
    paylaştım katıldım formu duldurdum

    YanıtlaSil