9 Temmuz 2014 Çarşamba

Blog Tasarımlarını Nasıl Buldunuz?

Herkese merhaba, 

Ben şimdiye kadar elimden geldiğince bloggerlara tasarımları için bilgim ölçüsünde yardım ediyordum.
Artık bu işi ciddi anlamda yapmaya başladım.
Yalnızca bir kaç örneği bu postta vereceğim. Daha sonraki postta ise devamı gelecek :)

Biricik Sevgi ablamın bloguna istediği tarzda bir header hazırlamakla başladık. Ardından blogunun devamını headera göre şekillendirdik. 


Sevgi ablam, dünyalar tatlısı bir insan. Blogunu ziyaret edin ve o içten yazılarını okuyun derim. 
Size her konuda yardımcı olmaya, yapabileceği her şey varsa sonuna kadar yapmaya çalışan çok kibar çok değerli biri. Herkesin bir Sevgi Abla'sı olmalı hayatta. :) 

Onun blogunda birkaç değişiklik daha yapacağız :) Son halini de sizlerle paylaşırım. SevgininMakyajDefteri'ni  buradan ziyaret edebilirsiniz. Ayrıca benim için yazdığı şu güzel posta da göz atabilirsiniz.

*****

Sevgili Şule'nin blogunu da ona sürpriz olarak yaptık. Sevgi ablamın Şule's Miracle World'e sürpriz yapmak için bana danışması üzerine böyle bir çalışma yaptık.


Leylak tonlarını seven Şule'nin blogunda leylak tonlarında kalpli sosyal butonlar ile arkaplanları kullandık.
Kendisi de bloguna girdiğinde bu duruma şaşırdı :) O da yeni tasarımını çok beğendi. O da bana teşekkürlerini iletti :)

*****

Şimdi gelelim bugünü son konuğumuza :)

Sevgili Nihan'ın blogunu da daha sade ve şık bir tasarımla süsledik.


Sevgili nisan ise blogunun bu tarzda bir tasarımda olmasını istedi :) Ona göre çalışmalarımızı başlatıp hemen
tasarımını oluşturmaya başladık. Ardından arkaplanda pembe kalpler istediğini söyleyince çok şirin kalpler kullandık arkaplanda. Çok şirin bir tasarımı oldu Nihan'ın. Artık bloguna baktıkça mutluluktan yüzünde şirin bir gülümseme oluşuyormuş. Ayrıca o da benim için bir Teşekkür Yazısı yazmış. Ben teşekkür ederim canım. Sizlerle tanıştığıma çok memnun oldum.

Blog tasarımlarına yardım ettiğimden beri o kadar güzel insanlarla tanıştım ki. Sizlere ben de çok teşekkür ederim. Bu kadar sıcakkanlı ve temiz kalpli insanlarla tanıştığım için kendimi şanslı hissediyorum.
Bloglarınızın yeni tasarımlarıyla mutlu, güzel günler geçirmenizi diliyorum.

Bu postu o kadar uzun yazmıştım ki :)) Sizleri sıkmadan postun sonuna kadar okumanızı istediğim için de postu kısaltma ihtiyacı duydum. :) Bazı cümleleri kırptım ;)

Blog tasarımlarını sizler nasıl buldunuz? Yorumlarınız benim için çok değerli. Olumlu ve ya olumsuz yorumlarınızı iletirseniz sevinirim.

Hoşçakalın

20 yorum:

  1. tatlım merhaba, geçen gün mailleşmiştik senle bi çekiliş için :) ya ben senin blogunu nasıl takibe almamışım ona şaşırıyorum, hemen farkettim ve aldım, ellerine sağlık blog tasarımları harika olmuş,
    sanırım yakında seninle bu konuda mailleşicez gibime geliyor :) ben de ufaktan bişeyler düşünüyorum... inşallah seninle çalışmak nasip olur, çok öptüm en kısa zamanda tanışmak umuduyla,
    sevgiler,
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım biliyorum seni bilmeyen var mı bir de kendini tanıtıyorsun :)) Hiç gerek yok canım :) Hoşgeldin bloguma. Tasarım için de teşekkür ederim, ne zaman istersen o zaman mail atabilirsin :))

      Sil
  2. Hepsi ayrı güzel olmuş :)
    Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzel canım.Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuş hepsi de ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık tatlım, hepsi de çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim. En güzelleri sizin olsun.

      Sil
  6. Ellerine sağlık benimki nasıl :)

    http://kozmetikcantasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, senin tasarımın da çok güzel :)

      Sil
  7. Bence farklı bölümlere de yoğunlaşmalısın. Simple şablonu üzerinde değişiklikler yapıyorsun anladığım kadarıyla. Header, sayfalar, sosyal butonlar ve arkaplanda değişiklikler yapmakla yetinme. Bu çalışmalar da çok güzel ama yabancı kaynaklardan o kadar farklı tasarım örnekleri geliyor ki sitelerle yarışır tasarımlar. Buraya doğru yönel ve tasarımın her aşamasını öğren derim. Bizi de tasarımları kullanmadan önce Türkçeye çevirmek derdinden kurtar. :)

    Bende tasarım konusuna ilgiliyim ama kendi bloğumda değişiklik yapmaktan öteye gidecek cesaretim yok. :) Ama senin bu konuya yoğunlaşarak dünyada ses getiren tasarımlar yapmanın önünde bir engel yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet sana katılıyorum. Farklı milyonlarca tasarım ve şablon uygulamaları var. Ben de şablonlara bakıyorum. Ancak bloggerın kendi şablonları dışında bir şablon kullandığımızda bazı kodları bulamayabiliyoruz. Kodlama tarzları farklı olduğu için o şablonda ufak tefek değişiklikler yapmak biraz daha zor oluyor. Bu değişikliği ben yapabilsem bile blog sahibi kendisi yapamıyor.

      Ben de tasarımlarda yabancı kaynaklardan yararlanarak değişiklikler yapıyorum. Tabii zamanla herkes kendini daha çok geliştirir. Bazı şeyler için zamana ve pratiğe ihtiyaç var. Yorumun için çok teşekkür ederim. Eminim yakında çok daha farklı tasarımlarla karşınızda olacağım.

      Sevgiler

      Sil
  8. Güzeller güzeli meleğimmmm sen bizi çok mutlu ettin inşallah sende çok çok çok mutlu ol blog tasarımım öyle içime sindi ki bayıldım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım :) Güzel günlerde kullan

      Sil
  9. Çok güzeller, emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  10. Elbette, mail adresim kizilcikserbetimm@gmail.com . Mail atarsan bilgi alışverişimiz rahatça sağlanmış olur :)

    YanıtlaSil
  11. çook sevdim, tarzınız çok özgün ;)

    YanıtlaSil