28 Haziran 2014 Cumartesi

The Balm Pinstripe ve Toile Allıklar Nasılmış?

Herkese merhaba,
Bugünkü konuklarımız Nars Sin allığa dupe olarak gösterilen Instain allıklardan Pinstripe ve çilek pembesi olarak adlandırılan Toile. Birçok blogda da görmüş, okumuş olabilirsiniz. Ancak ben de
 blogumda bu allıklardan bahsetmekten kendimi alamadım. 


Pinstripe;
Kış aylarına oldukça uygun olan bu allığın kalıcılığı benim için yeterli. Allık sabah yaptığım makyajda akşama kadar rahatlıkla duruyor. İçerisinde çok minik altın yansımaları bulunuyor. Ve ambalajı çok güzel. 
The Balm'ı ambalaj konusunda tebrik ediyorum :)


Oldukça pigmentli olan Pinstripe'i uygularken dikkatli olmakta fayda var. Duo fiber fırça ile de açılı allık fırçası ile de uyguladım. İki şekilde de güzel sonuç verdi. Fırçaya ürünü alırken biraz cimri davranıyorum, az miktarda ürünü dağıttıktan sonra eğer istersem tekrar biraz daha ürün alıp yavaş yavaş uyguluyorum.
Bazen fazla kaçabiliyor ki o zamanlar resmen palyaçoya dönüyorsunuz. O zamanda fazlalığını
 almakla uğraşıyorum.


Toile;
Rengi müthiş olan bir allık. Balm bu allığı sonbahar kategorisine koymuş olsa da bence yaz aylarında sık sık kullanılabilecek bir ürün. Işıltı içermediği halde ciltte oldukça canlı duruyor ve kalıcılığı benim için
yeterli seviyede.

Pinstripe'den daha az bir pigmentasyona sahip. Ancak bu pigmentasyon ile de oldukça yoğun renk veriyor. Yine aynı şekilde fırçaya az miktarda ürün alıp hafif yafif yanaklarıma sürüyorum. Çok doğal bir görüntü elde ediyorum.


Allıkların fiyatlarına gelince indirimsiz fiyatı 27 olmalı. Tam hatırlayamıyorum.
 İndirimlerle Gratis'ten çok daha uygun fiyatlara alabilirsiniz.

Devam eden iki çekilişim var katılmayı unutmayın; Esteworld Çekilişi ve Sexy Mama Çekilişi
Hoşçakalın.

4 yorum:

  1. Zaten ambalajı çekici kılmıyor mu dimi ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle gerçekten ilk bakışta ambalajları çekici geldiyse ürüne koşuyoruz resmen :)

      Sil
  2. Grafik tasarım okumuş biri olarak hep ambalajlar ilgimi çeker The Balm'ın ambalajları dikkat çekmeyecek gibi değil :) Hiç bir ürününü alamadım cimriliğimden ama bu allıklarını merak ediyordum.Ee fena şeyler söylememişsin deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İndirim zamanı al tatlım. Verdiğin paraya değiyor.

      Sil