10 Mayıs 2014 Cumartesi

Project Pan'ımız Bitti :)

Herkese merhaba,
Sizlere Project Pan 10'ımızdan şu yazımda bahsetmiştim. 4 blogger beraber başladık project pan kardeşliğine. Bu benim ilk ürün bitirme projemdi ve çok heyecanlı başladım projeye. Biraz da korkuyordum açıkçası. Ya bitiremezsem ürünleri diye. Ama projeye katıldıktan sonra diğer ürünlerinizi kullanmayı azaltıp bu ürünlere yoğunlaşıyorsunuz ve bitiyorlar. :)

Benim projeye koyduğum ürünlerim;

Avon Naturals Ballı Balsam,
Naturalite Zeytin ve Shea Yağlı Yüz Kremi,
Yves Rocher Micellar Cleansing Water, 
Sephora Softeninf Facial Mist,
Avon Anew Dudak Düzgünleştirici Stik, 
Avene Eye Contour Cream,
Laino Soin Des Levres Dudak Nemlendiricisi,
Essence Far Bazı
Essence Maskara
Avon Vitale Nemlendirici

Ancak Laino dudak nemlendiriciyi fotoğrafta göremiyorsunuz çünkü sevgili annem bu bitmiş diyip çöpe atmış malesef, kusura bakmayın canlarım. Beni en çok zorlayan ürün Avon Naturals Ballı Balsam oldu. Zira kendisi doluydu :)) Ve tek başıma kullandığım için ve projede dudak nemlendiren 2 ürün daha olunca biraz zorlanıyor insan. Ama dudaklarımı çok sık nemlendirdiğim için bitirebildim :)) En sona kalan ürünüm projeye
 başlarken aldığım Avene göz kremim oldu. :)

Ben bu yolculuğa çıktığım için çok memnunum. Benimle beraber bu yolculukta yer alan arkadaşlarım;
Makyaj Denizi'nden sevgili Bahar,
Bayan Vertigonun Günlüğü'nden sevgili Nisa,
vee Kozmetik Aşığı olan sevgili Ezgi.

Ezgi'cim tekrar teşekkür ederim bu güzel projede yer almaktan çok keyif aldım.

9 yorum: