3 Nisan 2014 Perşembe

Süslü Kutum Etkinliğinden Hediyelerim

   Hediyelerimi çok önce almış olmama rağmen bir türlü yazısını yazamadım. 
Fotoğrafta da gördüğünüz bu harika hediyeleri Belgin Hanım benim için seçmiş.
Ona çok teşekkür ederim.


Essense rujum nasıl harika görünüyor? Rengini çok beğendim. Oje, dudak kalemi ve ruj 
harika üçlüyü oluşturdular. 

Seyahat zamanımı da unutmamış Belgin Hanım ve 4 adet minik şişeler içeren seti de eklemiş pakete.
 Makyaj temizleme suyunu da severek kullanıyorum. 
Elimdeki maskaranın bir an önce bitmesini ve yeni maskaramı denemeyi sabırsızlıkla bekliyorum. 
Ürünleri tek tek sayarsam bitmeyecek yazımız :)
Ayrıca şirin dileklerini içeren minik bir kağıt da iliştirmişti pakete.

Her ürün için Belgin Hanım'a ayrı ayrı teşekkür ederim. 
Belgin Hanım'ın blogunu da ziyaret etmeyi ihmal etmeyin.

Sevgiler

8 yorum:

  1. Çok güzelmiş hediyelerin.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) En iyileri senin olsun

      Sil
  2. canım güle güle kullan, blogunda pembe sevdiğini okudum, o renkleri seçtim bu yüzden, sevindim beğenmene, senin hediyelerin de çok güzeldi, severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hediyelerimi çok beğendim. Siz de güle güle kullanın hediyelerinizi.

      Sil
  3. Güle güle kullan canım hediyelerini gerçekten çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim en güzelleri sizin olsun:)

      Sil
  4. güle güle kullan :) bloğumda çekiliş var beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) Katıldım tabii ki :)

      Sil