9 Nisan 2014 Çarşamba

Sizce Bu Acil Konuda Ne Yapmalıyım?

Arkadaşlar, bilgisayarıma virüs bulaştı ve ben ne yapacağımı bilmiyorum. Virüs programı olarak bilgisayarımda YAC yüklü. Virüs taraması yaptım ve virüs temizlendi diyor. Ancak bilgisayarımda değişiklikler olmaya başladı. Yani virüs hala bilgisayarda.

Bu konuda ne yapabilirim? Bilgisi olan lütfen yazsın. Hem ben faydalanırım hem de belki başkalarının başına gelirse (ki umarım gelmez) onlar faydalanır...

Ekleme : Bilgisayarımda CCleaner (virüs programı) da yüklüydü ancak o da silindi. YAC duruyordu. Ancak korkumdan açmıyorum bilgisayarımı :(

11 yorum:

  1. Ben böyle durumlarda bilgisayarı geri alırım.Eğer olmassa kardeşime format attırırım benim yöntemlerim bu :) geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sanırım format gerekecek kendi bilgisayarımı açmıyorum şu an başka bir bilgisayar kullanıyorum.

      Sil
  2. aynı sorun maalesef bende de var bugün herkese sordum format diyolar ama formatlamak istemiyorum başka bir çözümü yok mudur biri yardım etsin bizeeeee :(:(:(:((:(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bir de CCleaner programı silinmiş. Nasıl bir virüs bu yahu..

      Sil
  3. Benimde bildiğim yani eşimin yaptığı format atmaktan başka çözüm yok çünkü virüs system32 ye bulaşıyor ve tek çözümü c'ye format atmak kalıyor eğer virüs programın düzgün çalışsaydı temizleyebilirdi biz avast kullanıyoruz bir sorun olmuyor canım umarım önemli şeylerini d'ye atmışsındır geçmiş olsun yinede eşime sorarım bakalım o ne diyecek şuan uyuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevabını bekliyorum canım

      Sil
    2. canım sordum dediki eğer system32 ye bulaşmamışsa sistem geri al işe yararmış ama bulaşmışsa tek çözüm format dediğim gibi umarım önemli dosyaları d ye atmışsındır

      Sil
    3. Teşekkür ederim canım. Bulaşıp bulaşmadığını nereden anlayabilirim ki? Denemem mi gerek? Bir de önemli fotoğrafları şimdi bir cd veya belleğe atsam sorun olur mu? Bilgisayarımı açmaya korkuyorum açmadım hala:(

      Sil
    4. Onu da sordum d ye atabilirsin çünkü onu ana bellek olarak görmüyormuş cd yada belleğe bulaşabilir onlarda virüslü olur ama d ye at sorun olmaz önemlileri d ye at sonra c ye format attır atana söyle d yi silmesin daha sonra belki biliyorsundur ama bilmeyenlere yardımcı olur ben öyle yapıyorum blogumla ilgili dosyam d de önce oraya dosya açtım sonra dosyada sağ tık kısayol oluştur yapıp masa üstüne kısayolunu attım bundan sonra masa üstüne o dosyanın içine ne atarsam atayım d ye kopyası gitti yani ayrıca kopyalama gerek kalmadı umarım yardımcı olur

      Sil
    5. Çok teşekkür ederim :) Çok yardımcı oldun. Ben de senin kısayol yöntemini kullanacağım artık. :)

      Sil
    6. Yardımım dokunduysa ne mutlu bana canım :)

      Sil