8 Şubat 2014 Cumartesi

Sevgi En Güzel Hediye



   Herkese merhaba,

   LÖSEV'in sevgililer günü için hazırladığı ve satışa sunduğu harika ürünleri gördünüz mü?


   Sevgiyle üretilen bu ürünlerin gelirleri lösemili çocuklarımızın tedavi giderleri için kullanılıyor. Yani hem bu güzel el yapımı ürünlere sahip oluyoruz hem de lösemili çoçuklarımıza ufacık bir destek de biz vermiş oluyoruz. "LSV İyi Şeyler Dükkanı'nda bulabileceğiniz binlerce sevgi var " şeklinde de çok anlamlı bir cümle kurmuşlar. Ne iyi etmişler bizlerin bu güzel ürünlerden haberdar olmamız için mail atmaları. Sokakta, otobüste, hastanede... Bir çok yerde lösemili ufacık çocukları görüyoruz. Onları gördüğümüzde içimizde onlara yardım edebilme duygusu uyanıyor. Ve bizler o an, o ufacık kalp için ne yapabileceğimizi bilmiyor olabiliriz. Ama artık LÖSEV, bir çok yolla bizlere ulaşıyor bizleri bilgilendiriyor. Televizyon, reklam afişleri, olsun, sosyal medya gibi bir çok kanal aracılığı ile bizleri bilgilendirmeyi, dikkat çekmeyi başarıyor. Bizler artık eskisi gibi görmeyen, duymayan kişiler değiliz. Elimizden geleni ne kadar kolay yollar ile yapabileceğimizi bize gösteren LÖSEV'e buradan çok teşekkür ederim.

   Böyle bilinen, güvenilen bir sivil toplum kuruluşunun değerini bilmeli ona sahip çıkmalıyız.

   Kan bağışı ile ilgili bir reklam yayınlanıyordu televizyonlarda sizler de görmüşsünüzdür diye tahmin ediyorum. Bir genç kız şöyle söylüyor;

-Korkuyorum. Kan vermek diyince aklıma iğne geliyor, canım acıyacak diye çok korkuyorum malesef.

Ardından yaşlı bir teyzenin konuşması yayınlanıyor;

-Korkuyorum. Çocuklarımı, torunlarımı bir daha göremeyeceğim diye çok korkuyorum.

   Ben bu reklamı ilk izlediğimde tüylerim diken diken olmuştu. Evet iğnenin canımızı acıtacağından korkuyoruz mutlaka. Ancak o kısa süreli acı ardından biz bir insanın hayatının kurtulmasını sağlayabiliriz. Bir insanın hayata bağlanmasına vesile olmak nasıl güzel bir duygudur. Hepimiz bu güzel duyguyu tatmak birilerine yardımcı olmak istemez miyiz? Elbette isteriz. Peki neden hemen işe koyulmuyoruz da bir yakınımızın kana ihtiyacı olmasını bekliyoruz?

   Sizler de lösevin sitesine üye olup gönüllü kan bağışçısı olun acil kan gerektiği zaman, lösev sizlere mail atsın. Buraya tıklayarak gönüllü olabilirsiniz. Hatta yalnızca kan bankası veritabanına üye olmak isterseniz de açılan pencerede yukarda hemen bu konuyla ilgili yazıya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

   Unutmayalım, bir gün kana ihtiyacı olan kişiler bizler de olabiliriz.

   Sevgiler

2 yorum:

  1. Post gerçekten çok anlamlı. Duyarlılığınız çok hoş takipteyim bana da beklerim sevgiler
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim olması gerekenin bu olduğunu düşünüyorum:)
      Sevgiler

      Sil