19 Ocak 2014 Pazar

Aklından Bir Sayı Tut Okudum ve Bitirdim :)

 
   Herkese Merhaba,

   Bu kitabı hepiniz bir yerlerde görmüş ya da duymuşsunuzdur. Kitap oldukça sürükleyici ve sade bir dille yazılmış. John Verdon'ın ilk kitabı olmakla birlikte bir çok okuyucuya ulaşmış bir kitap.

   Okumaya başlıyorsunuz ve sürekli "Şimdi ne olacak?" beklentisi içinde kitabı hızlıca okuyabiliyorsunuz.
Kitap içeriği, yatalak bir kadın ile oğlu arasındaki diyaloglarla başlıyor. Ardından bir polisiyenin içinde buluyorsunuz kendinizi.







Kitap arka kapağı;
   Bir adam, posta kutusuna bırakılmış imzasız bir mektup alır. Mektupta şöyle yazmaktadır: "Aklından herhangi bir sayı tut – 1 ila 1000 arasında herhangi bir sayı." Adam öylesine 658 sayısını tutar. Not şöyle devam etmektedir: "Sırlarını nasıl bildiğimi göreceksin… küçük zarfı aç."

"Aldıklarını geri vereceksin
Vermiş olduklarını aldığın zaman.
Biliyorum ne düşündüğünü,
Ne zaman uyuduğunu,
Nereye gittiğini,
Nereye gideceğini.
Seninle bir randevumuz var,
Bay 658."

   Sıradanlıklara meydan okuyan, anında başınızı döndürecek ve ilgi çekici karakterlerinin kalp atışlarını tüm gerçekliğiyle hissedeceğiniz bir kitap – Aklından Bir Sayı Tut kolay kolay unutmayacağınız bir roman.


   Bu şekilde ilgi çekici bir yazıyla karşılaşıyorsunuz. Ben kitabı gece okumayı tercih etmedim edemedim. :) Okuduğum kitaplardan çok etkilenen biri olarak rüyalarımda kitaptaki karakterleri gördüğüm için kitabı gün içinde okumayı tercih ettim. :) Siz de benim gibi kendinizi karakterlere fazla kaptırıyorsanız
gün içerisinde okuyun. 
   
   Kitabı bitirdiğimde nasıl bir his yaşadığımı soracak olursanız bende açıklayamıyorum. Sanki o kadar heyecana göre biraz zayıf kalmış şu 658'in açıklaması. Ben neden böyle düşündüm bilmiyorum. Ancak herkese tavsiye edebileceğim bir kitap. Sizler arasında okuyan varsa ve yorumlarınızı bırakırsanız sevinirim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder