19 Nisan 2013 Cuma

La Roche-Posay ve Topicrem Karşılaştırması

   Merhabalar,

   Yaz aylarına yaklaşırken, kullandığım güneş koruyucu ürünlerden ikisini karşılaştırmak istedim.
-La Roche-Posay 50+ Anthelios XL Tinted Extreme Fluid
-Topicrem SPF50+ Very High Protection Face Cream

   Aşagıdaki ekte ikisi arasındaki fark açıkca belli. La roche ten renginde ve oldukça akışkan bir yapıya sahipken Topicrem oldukça yoğun ve beyaz renkte bir ürün.

   Topicrem uygularken oldukça dikkatli olmalıyız. Sürerken acele eder ve eğer dikkatli olmazsak cildimizde beyaz kalıntılar bırakabilir. Ben topicrem uyguladıktan sonra üzerine "Rimmel Stay Matte Pressed Powder" uygulaması yapıyorum. Bu şekilde kullandığım üründen oldukça memnunum ve herkese de öneririm=)
   La Roche'ye gelince o zaten renkli bir ürün.Ve oldukça akışkan olduğu için uygulaması daha da kolay.Bu ürünü kullanırken Rimmel'in pudrasını kullanma gereği duymuyorum açıkçası. =) Tek başına kullanabiliyorum. Bir de göz makyajımı da yaptıktan sonra sonuç mükemmel =)
   Evet kızlar bu iki üründe güzel sonuçlar elde edebilirsiniz. Ancak topicremin beyaz beyaz kendini atma sorunuyla karşılaşmak ve o zorluğu çekmek istemiyorsanız en iyisi La roche bence. Zaten fiyatları da tam hatırlayamıyorum ama 50 TL civarında olması lazım ikisinin de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder